Smluvní podmínky

Tyto smluvní podmínky se vztahují k letnímu dětskému pobytu na letním táboře Phoenix.

Pořadatel pobytu:

LDT Phoenix z.s., V Hůrkách 2091/23, 158 00, Praha 5

IČ: 21214409

Registrován u Městského soudu v Praze v oddílu L, vložce číslo 78642

dále jen „pořadatel“

a

Zákonný zástupce dítěte (dále jen „objednatel“)

uzavírají tuto smlouvu:

I. Přihlášení k pobytu
  1. Pro přihlášení dítěte k pobytu využije objednatel elektronickou přihlášku na internetových stránkách https://ldt-phoenix.cz/prihlaska/.
  2. Po řádném a pravdivém vyplnění všech povinných položek elektronické přihlášky objednatelem a jejím elektronickém odeslání v okamžiku jejího doručení pořadateli vzniká předběžná rezervace pobytu.
  3. Pořadatel potvrdí přijatou elektronickou přihlášku a předběžnou rezervaci formou elektronického emailu s instrukcemi pro provedení platby zálohové nebo plné částky.
  4. Odesláním vyplněné přihlášky objednatel stvrzuje, že si nejprve pozorně přečetl(a) Organizační pokyny, Smluvní podmínky, Informace o zpracování osobních údajů a Táborový řád a souhlasí s nimi.
  5. Přihlášky je možné podávat do 10.7.2024, včetně. V případě přihlášení od 1.6. do 10.7. 2024 je nutné hradit celou částku za pobyt v jedné platbě. Lhůta viz bod I.7.
  6. K uzavření smluvního vztahu dochází v okamžiku potvrzení předběžné rezervace objednatelem formou uhrazení zálohy či plné ceny pobytu převodem na bankovní účet pořadatele dle instrukcí, které pořadatel pro tuto platbu poskytne. V případě hrazení pobytu třetí stranou (zejména zaměstnavatelem objednatele) vzniká smluvní vztah v okamžiku řádného uhrazení faktury vystavené pořadatelem.
  7. Objednatel se v případě převodu na bankovní účet zavazuje učinit tak do 10 pracovních dní od potvrzovacího emailu od pořadatele o předběžné rezervaci. V případě platbou na fakturu tak učiní do data splatnosti uvedeného na faktuře.
  8. Po připsání platby na účet pořadatele zašle pořadatel objednateli potvrzení o vzniku závazné rezervace a to nejpozději do 10 pracovních dní.
  9. V případě, že rezervace není do 10 pracovních dní (nebo do termínu splatnosti faktury) potvrzena ze strany objednatele úhradou částečné platby či plné ceny pobytu na účet pořadatele, vyhrazuje si pořadatel právo nabídnout místo jinému zájemci.
  10. V případě, že objednatel platí formou zálohové platby, je objednatel povinen do 30.6.2024 uhradit doplatek plné ceny na účet pořadatele dle pokynů zaslaných pořadatelem v elektronické komunikaci.
  11. V případě, že objednatel zaplatí pořadateli za tentýž pobyt vícekrát, je povinen tuto skutečnost pořadateli oznámit písemně a doložit ji kopiemi platebních dokladů. Pořadatel vrátí objednateli chybně uhrazenou částku, poníženou o náklady (např. bankovní poplatky), bezhotovostním převodem bez zbytečného odkladu.
  12. Zákonný zástupce je povinen podepsat elektronicky vyplněnou přihlášku při předání dítěte k předmětnému pobytu. Nedojde-li k podpisu, vyhrazuje si pořadatel právo odstoupit od smlouvy.
II. Nástup na pobyt
  1. Pořadatel nezajišťuje dopravu do tábora. Objednatel dopraví děti do táborového areálu vlastní cestou.
  2. Objednatel se zavazuje, že bude dbát časových pokynů pořadatele, které budou s předstihem oznámeny formou elektronické komunikace a na stránkách ldt-phoenix.cz. Podrobnější informace budou k dispozici v organizačních pokynech na stránkách https://ldt-phoenix.cz/organizacni-pokyny/. Na vlastní dopravu se nevztahuje sleva z ceny pobytu.
  3. Předání dítěte k pobytu a zároveň podepsání elektronicky vyplněné přihlášky může provést pouze zákonný zástupce dítěte, resp. osoba pověřená písemnou plnou mocí od zákonného zástupce dítěte.
  4. Pořadatel přebírá od zákonného zástupce dítě na dobu trvání tábora a přebírá na tuto dobu za dítě zodpovědnost. Pořadatel si vyhrazuje právo vydat dítě v době trvání tábora pouze jeho zákonným zástupcům uvedeným v přihlášce na tábor, popř. osobě písemně zmocněné zákonným zástupcem podepsaným na přihlášce na tábor.
  5. Při nástupu dítěte na tábor je nutné, aby zákonní zástupci nebo doprovod dítěte odevzdali tyto doklady (bez nich nebude dítě na tábor přijato):
    • průkazka zdravotní pojišťovny (stačí kopie),
    • platný posudek o zdravotní způsobilosti dítěte (ne starší 2 let) – ke stažení,
    • řádně vyplněné a podepsané „Prohlášení zákonných zástupců dítěte o bezinfekčnosti“ (ne starší 1 dne) – ke stažení.
  6. Dítě nemusí být přijato na tábor v případě zjištění infekční nemoci či pedikulózy (vši).
  7. Zákonný zástupce dítěte se zavazuje, že před začátkem tábora seznámí dítě s táborovým řádem, který je dostupný na stránkách https://ldt-phoenix.cz/taborovy-rad/.
III. Rozsah a cena služeb
  1. Cena pobytu má charakter ceny smluvní. Plná cena pobytu se považuje za uhrazenou v okamžiku připsání platby na účet pořadatele.
  2. Cena pobytu zahrnuje:
    • ubytování (chatka nebo pokoj ve srubu), které je určeno pořadatelem,
    • stravování – běžný stravovací režim 5krát denně a celodenní pitný režim, pořadatel upozorňuje, že není možné zohlednit dietní omezení (bezlepková, bezlaktózová dieta apod.) účastníků tábora a nebude na ně brán zřetel,
    • pedagogický a zdravotnický dozor všech účastníků tábora dle platných legislativních norem, vztahujících se na dětské hromadné pobytové akce.
  3. Z účasti dítěte na táboře nevyplývá pro objednatele právo na žádné jiné plnění a služby.
  4. Cena pobytu nezahrnuje dopravu do/z táborového areálu.
  5. Cena pobytu nezahrnuje úrazové pojištění dítěte.
  6. Charakter ubytování odpovídá stáří táborového areálu.
  7. Stravování začíná v den zahájení večeří a končí snídaní a obědovým balíčkem na cestu poslední den.
IV. Změny služeb
  1. Pořadatel je oprávněn změnit objekt konání tábora v případech, které úmyslně nezpůsobil, tedy nastanou-li okolnosti, které mu brání uskutečnit pobyt podle předem sjednaných podmínek.
  2. V případě změny objektu konání tábora je pořadatel povinen oznámit objednateli tuto skutečnost bez zbytečného odkladu. Nesouhlasí-li objednatel s touto změnou, je oprávněn do 5 pracovních dnů od jejího oznámení pořadatelem odstoupit od smlouvy. V takovém případě je pořadatel povinen vrátit částku uhrazenou objednatelem, v plné výši a bez zbytečného odkladu.
V. Odstoupení od smlouvy objednatelem
  1. Objednatel je oprávněn odstoupit od smlouvy a tím zrušit smluvní vztah s pořadatelem, před zahájením pobytu či v jeho průběhu. Může tak učinit prostřednictvím formuláře pro odstoupení od smlouvy, jehož vzor je přiložen k této smlouvě. Tento formulář zašle e-mailem na adresu info@ldt-phoenix.cz. Využití formuláře není povinné.
  2. V případě zrušení pobytu objednatelem do 30. 6. 2024 činí storno poplatek 4000 Kč a po tomto termínu do data zahájení pobytu odpovídá storno poplatek výši plné ceny pobytu, tj. 5000 Kč.
  3. V případě zrušení pobytu ze strany objednatele ze závažných zdravotních důvodů musí být doloženo lékařskou zprávou a bude řešeno individuálně. Storno poplatek může být v rozmezí 80-100% ceny pobytu.
  4. V případě pozdějšího nástupu na tábor nebo dřívějšího odjezdu dítěte z tábora nemůže objednatel uplatňovat nárok na finanční kompenzaci za neuskutečněnou část pobytu.

Formulář k odstoupení od smlouvy

Adresa pořadatele: e-mail: info@ldt-phoenix.cz

Tímto oznamuji, že odstupuji od smlouvy o poskytování následujících služeb: ________

Datum uzavření smlouvy:________

Jméno a příjmení objednatele: __________

Adresa objednatele: ________

Pokud zasíláte odstoupení v listinné podobě, připojte svůj podpis:

Datum:

VI. Odstoupení od smlouvy pořadatelem
  1. Pořadatel může odstoupit od smlouvy s objednatelem před zahájením pobytu či v jeho průběhu, pokud dítě vážně narušuje průběh pobytu, a to zejména v následujících případech:
    • zhorší-li se zdravotní stav dítěte tak, že léčení nebude vhodné v prostorách areálu tábora,
    • bude-li zjištěno, že dítě je těžký enuretik
    • budou-li u dítěte zjištěny vši včetně živých či mrtvých hnid,
    • nebude-li dítě respektovat Táborový řád (https://ldt-phoenix.cz/taborovy-rad/) a pokyny výchovných pracovníků,
    • dítě svévolně opustí areál tábora,
    • dítě bude užívat, přechovávat nebo donášet do tábora cigarety, alkoholické nápoje nebo jiné omamné a jinak nebezpečné látky,
    • bude-li dítě svou agresivitou nebo jiným způsobem nebezpečné ostatním účastníkům tábora,
    • bude-li dítěti prokázána krádež nebo úmyslné poškození cizího majetku,
    • bude-li dítě po večerce na cizí chatce.
  2. V případě vyloučení dítěte z tábora z výše uvedených důvodů hradí zákonný zástupce veškeré náklady spojené s ukončením pobytu. Pořadatel nevrací odpovídající část účastnického poplatku. V případě rozhodnutí hlavního vedoucího tábora o ukončení pobytu dítěte zákonný zástupce zajistí odvoz dítěte z tábora nejpozději do 24 hodin od oznámení. Každý další započatý den je pokutován ve výši 1000 Kč.
  3. Zákonný zástupce se zavazuje uhradit škody na majetku pořadatele, provozovatele táborového areálu nebo dalších účastníků tábora, které dítě způsobí úmyslně nebo z hrubé nedbalosti.
  4. Pořadatel může odstoupit od smlouvy s objednatelem v případě, že dítě nesplňuje zdravotní, fyzické či psychické požadavky pro účast na táboře, určeném pro pobyt zdravých dětí, které jsou schopny se bez problémů přizpůsobit táborovému režimu. Uzavřením této smlouvy objednatel potvrzuje, že dítě tyto požadavky splňuje.
  5. Dále může pořadatel od smlouvy s objednatelem odstoupit, pokud objednatel poskytne nesprávné či neúplné údaje (např. při vyplňování přihlášky), v případě nedodání kompletní dokumentace objednatelem při zahájení pobytu, viz bod II.5. tohoto dokumentu.
  6. Pořadatel může odstoupit od smlouvy s objednatelem před zahájením pobytu (A.) či v jeho průběhu (B.), pokud nastanou podmínky nevhodné či nebezpečné pro pořádání pobytu či pokračování v pobytu způsobené třetí stranou či vyšší mocí. V takovém případě bude vrácena celá (A.) nebo poměrná část (B.) platby za pobyt na bankovní účet, ze kterého platba přišla.
VII. Další ujednání
  1. Zákonný zástupce souhlasí s tím, že z důvodu prevence krádeží a ztrát budou finanční hotovost a mobilní telefony uloženy u hlavního či zastupujícího vedoucího a vydávány dětem podle potřeby (v polední pauze). Za cennosti neuložené k hlavnímu či zastupujícímu vedoucímu neručíme. Zákonný zástupce souhlasí s tím, že z důvodu bezpečnosti budou dětem odebrány nože a jiné nebezpečné či cenné předměty. Tyto budou vydávány dětem k použití jen v případě potřeby při organizované činnosti.
  2. Objednatel bere na vědomí, že mezi zakázané vybavení v rámci pobytu patří alkohol, cigarety, drogy a jiné omamné či návykové látky, zbraně (včetně airsoftových), pyrotechnika, časopisy či jiné předměty s erotickou tématikou.
  3. Ostatní elektroniku nedoporučujeme (notebooky, tablety, iPady a přenosné videopřehrávače, televizní přijímače aj.). Za poničení, ztrátu či krádež výše uvedených věcí, které si dítě v průběhu pobytu ponechalo u sebe, nenese pořadatel odpovědnost.
  4. Pořadatel přejímá hmotnou odpovědnost pouze za věci, které dítě svěřilo do úschovy svému hlavnímu či zastupujícímu vedoucímu. Za poničení, ztrátu či krádež cenností, které si dítě v průběhu pobytu ponechalo u sebe, nenese pořadatel odpovědnost.
  5. Objednatel dává pořadateli tábora souhlas s provedením prohlídky osobních věcí svého dítěte v případě podezření na závažné porušení táborového řádu (zejména se jedná o podezření z krádeže cizí věci, či držení zakázaného vybavení – viz body VII.2.).
  6. Objednatel nese odpovědnost za škody, které dítě v době pobytu na táboře úmyslně či z nedbalosti způsobí na vybavení rekreačního zařízení. V případě finančních nákladů na opravu nebo výměnu takto poškozeného zařízení se objednatel zavazuje vzniklou škodu uhradit v hotovosti, při ukončení pobytu.
  7. V průběhu tábora je zakázáno děti navštěvovat (návštěva může mmj. vyvolat následnou psychickou nepohodu dítěte).
  8. K ukončení táborového pobytu dítěte může dojít výhradně v doprovodu zákonného zástupce, nebo na základě jím podepsané plné moci.
  9. Objednatel souhlasí s případným užitím fotografií či videozáznamů, zachycujících jeho dítě, v rámci propagace aktivit pořadatele, viz Informace o zpracování osobních údajů dostupné na stránkách https://ldt-phoenix.cz/informace-o-zpracovani-osobnich-udaju/.
VIII. Závěrečná ustanovení
  1. Objednatel prohlašuje, že je z pozice zákonného zástupce oprávněn jednat za účastníka pobytu (dítě).
  2. Elektronickým zasláním řádně vyplněné přihlášky a potvrzením rezervace pobytu formou uhrazení zálohové částky či plné ceny pobytu bere objednatel na vědomí a souhlasí s Organizačními pokyny, Smluvními podmínkami, Informací o zpracování osobních údajů a Táborovým řádem.
  3. Záležitosti touto smlouvou neupravené se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem.
  4. Tyto smluvní podmínky jsou použitelné na táborový pobyt LDT Phoenix v období mezi 1. 1. 2024 a 31. 12. 2024.
Přejít nahoru